• presentation Nisse

  • presentation Anne

  • Sidor

Första vårdagen

Valparna mår bra i vårsolen. Aptiten är det inget fel på.

Numer kan vi faktiskt hålla sams när vi äter.

Vi trivs i rastgården men roligast är när man får vara ute och röja.

Huvudet upp och fötterna ner……………eller va´re tvärt om.

3 svar

  1. Hej på er! va kul med en blogg så man kan se vad ni har för er!!! å HERREGUD så många fina valpar:) skulle också vilja ha! Dalle hälsar att nu får man nog sparka igång med träningen om man ska hänga med,för här har det varit väldigt stiltje på den fronten.Ha de…Vi hörs!

  2. Hej!Vad roligt med blogg…Först nu så hittade jag den när jag var in på er hemsida.(den länken som du skickade så funkade inte.)
    Gud;vad skoj!:)
    Vad stora valparna har blivit!
    Mel mår bara bra och vi har mycket på gång just nu!
    Kram!

  3. Hej!Nu provar jag igen att försöka lägga in en kommentar…Vad roligt med er blogg!
    Det tog ett tag innan jag hittade den…(länken som du skickade så funkade inte…)
    Roligt och se bilder på vallning!(Bara Mel är klar för sverige så kommer jag över!:)
    Kram!

Kommentera

