• presentation Nisse

  • presentation Anne

  • Sidor

Vinter i Lynäs

Mac har skadat frambenet och måste hålla sig lugn. Men lite kan man ju få vara med i alla fall.

- Du är störst men jag är tuffast.

- Du är störst men jag är tuffast.

- Jag är säker på att jag är smartare än du också.

- Jag är säker på att jag är smartare än du också.

- Du är kartig bara för att du är på andra sidan staketet.

- Du är kartig bara för att du är på andra sidan staketet.

- See you later!

- See you later!

Ett svar

  1. Fina Mac. Hoppas han kryar på sig

Kommentera

